کارگاه آموزشی  پیشگیری ازحوادث در کانون بستک

به منظور تعامل بیشتر با والدین اعضا، مربیان مرکز فرهنگی هنری بستک اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از حوادث کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، زهرا رحمانی مربی مسوول کانون بستک گفت: به منظور تعامل بیشتر با والدین،  مربیان مرکز اقدام به برگزاری کارگاه اموزشی ویژه والدین و اعضا نمودند.

وی افزود: در این کارگاه با دعوت ازکارشناس هلال احمر رنجبران آموزشی در خصوص امداد و نجات و کمک‌های اولیه نیز برگزار شد.

رنجبران با تاکید برضرورت اهمیت وآشنایی همه اقشار جامعه از جمله کودکان ونوجوانان با امداد و نجات افزود: ایران به علت موقعیت خاص جغرافیایی و زمین شناختی، شرایط آب و هوایی ، اقلیمی و سایر عوامل طبیعی و غیر طبیعی  همواره در معرض تاثیرات ناشی از این سوانح است .

وی اظهار داشت: پیشگیری از این گونه سوانح و حوادث و رعایت نکات ایمنی ضروری‌ترین امر در جهت کاهش خسارات انسانی و اقتصادی ناشی از آن هاست، اما وجود آمادگی در مردم و نیز آشنایی آنان با شیوه‌ها و روش‌های امدادرسانی و کمک به مصدومین و مجروحین نیز بایستی مورد توجه قرارگیرد تا در لحظات حادثه بتوان در سریعترین زمان ممکن به یاری آسیب دیدگان شتافت .

کارشناس هلال احمر  در این کارگاه  به سه مبحث :خونریزی، خفگی، پناهگیری پرداخت.

 در حاشیه‌ی این کارگاه ، معرفی وقایع و ایام دهه فجر، نمایش عروسکی، مسابقه کودک شناسی،سرود و کارگاه  آموزش اوریگامی گل لاله برای والدین و اعضا برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =