فرماندار کنگاور: کانون رسالت خود را به خوبی انجام داده است

هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای برتر کانون پرورش فکری شهرستان کنگاور با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای برتر کانون پرورش فکری شهرستان کنگاور با حضور در فرمانداری، با "خیراله خزایی"، فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ انجام شد، خزایی، فرماندار شهرستان کنگاور در جمع اعضا و والدین آنها به سخنرانی پرداخت.

خزایی گفت: مایه شعف و سرور است که امروز در خدمت کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کنگاور هستم.

فرماندار کنگاور افزود: هیچ جلسه ای زیباتر و اغنا کننده تر مثل این جلسه نبوده که در خدمت کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری باشم.

او همچنین در قسمتی از سخنانش گفت: دوران کودکی از مهمترین دورانی است که هنجارهای رسمی شکل می‌گیرد.

خزایی با اشاره به اینکه؛ ارگان‌هایی که با کودکان و نوجوانان در ارتباط هستند، باید برای بچه‌ها خوب کار کنند، به فعالیت کانون پرورش فکری اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری تا به امروز رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

در پایان این دیدار صمیمانه، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری با فرماندار عکس یادگاری گرفتند.

همچنین در این برنامه، جایز نقدی از سوی نماینده "حسن سلیمانی"، نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی به اعضای برتر کانون پرورش فکری اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =