در طرح عید تا عید و با همت کانون چهار مدرسه محروم خراسان شمالی مجهز به کتابخانه شدند

طرح اهدای کتاب با عنوان عید تا عید، با تجهیز کتابخانه چهار مدرسه محروم استان خراسان شمالی، با حضور مدیرکل کانون و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان های بجنورد و شیروان کار خودش را آغاز کرد.

به  گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، به همت کانون پرورش فکری، طرح عید تا عید با تجهیز کتابخانه مدراس چهار روستای محروم با حضور منیر صادقی مدیرکل کانون به همراه مسئولین آموزش و پرورش ، کار خودش را آغاز کرد.

مدیر کل کانون در جمع مسئولین آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان ضمن تبریک جشن اتقلاب بیان داشتند: هدف از اجرای طرح عید تا عید از طرف کانون را توسعه عدالت فرهنگی و توسعه فرهنگ مطالعه در راستای تجهیز کتابخانه های مدارس  استان بویژه مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته  دانسته و خاطر نشان  کردند: امیدواریم این حرکت گامی هرچند کوچک ولی موثر در مسیر مطالعه، رشد و بالندگی دانش آموزان عزیز ما باشد .

گفتنی است: ۴۵ مدرسه روستایی محروم و عشایری از شهرستان های بجنورد، شیروان ،اسفراین، فاروج، مانه و سملقان، رازو جرگلان، گرمه و جاجرم با معرفی اداره کل آموزش و پرورش استان، از این طرح بهره مند خواهند شد. هر مدرسه حداقل ۱۰۰ عنوان کتاب، دریافت خواهد کرد که همه کتاب ها از انتشارات کانون پرورش فکری و مربوط به طرح عیدانه است.

لازم به ذکر است: کتاب های اهدایی با حضور نمایندگان کانون و آموزش و پرورش شهرستان های استان، به دست صاحبان اصلی شان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =