همراهی با چهلمین بهار انقلاب در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ویژه برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با دهه مبارک فجر، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین سالگرد روزهای خوب پیروزی را در کنار مخاطبین خود جشن می‌گیرند.

مرکز فرهنگی و هنری بویین‌زهرا، با حضور 40 دانش‌آموز، جشن «جوانه‌های انقلاب» را با حضور مسوولان این شهرستان برگزار کرد.

«حجت الاسلام اسد الله رضوانی» امام جمعه، «علی رحمانی» فرماندار، «محمدحسن قهرمانی» رییس آموزش و پرورش،فرمانده سپاه ،رییس اداره ارشاد و دیگر مسوولان بویین‌زهرا، از مهمانان این مراسم بودند.

اجرای سرود غنچه انقلاب توسط دانش اموزان، شعرخوانی شاعر نوجوان مرکز، نشست پرسش و پاسخ اعضا با مسوولان درباره رویدادهای دهه فجر، خاطره گویی امام جمعه و فرماندار از حال و هوای انقلاب، ارایه گزارش برنامه‌های مرکز توسط مربی مسوول مرکز و بازدید مهمانان از نمایشگاه انقلاب مرکز از برنامه‌های این جشن بود.

مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو،به مناسبت دهه فجر، یک مهرواره شعرخوانی با عنوان «مثل غنچه بود آن روز...» برگزار کرد.

در این مهرواره که در تاریخ پنج شنبه 18 بهمن ماه، در این مرکز برگزار شد، بیش از 90 عضو کودک و نوجوان شرکت کردند و 35 عضو در دو بخش آزاد و شعرانقلاب به شعرخوانی پرداختند. «مهدی مردانی »کارشناس آفرینش‌های ادبی استان به عنوان داور و کارشناس در این مهرواره حضورداشت.

هم‌چنین این مرکز یک نشست « آموزه های سبک زندگی ایرانی اسلامی » برای 50 نفر از والدین اعضای مرکز برگزارکرد. در این نشست یکی از کارشناسان موسسه سلامت روان «بوستان» چند موضوع آموزشی را با نگاهی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، مطرح کرد.

برگزاری کارگاه ساخت طرح دیواری با موضوع «فجر انقلاب» و کارگاه شعرخوانی انقلاب برای 50 نفر از اعضای دختر و پسر، از دیگر برنامه‌های مرکز در روزهای دیگر دهه فجر بود.

در پایان این مهرواره اعضای برتر در قالب سه گروه سنی معرفی شدند و با اهدای جوایز و لوح از آنها قدردانی شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین،یکی از برنامه‌های دهه فجر خود را به «بچه‌های کار » اختصاص داد.

بر این اساس، در یک برنامه مشارکتی با اداره کل بهزیستی استان، نمایشگاهی با موضوع دستاوردهای بچه‌های کار و بانوان سرپرست خانوار در این مرکز برپا شد.

در این برنامه که با همکاری سازمان مردم نهاد «خانه خورشید» برگزار شد، «علیرضا وارثی» مدیرکل بهزیستی و جمعی از کارشناسان این سازمان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =