کد خبر: 286096
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
فجر فاطمی درکاشمر

مرکز فرهنگی هنری کانون کاشمر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌هایی با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مهدی اسحاقی مربی مسئول مرکز کاشمر انتقال مفاهیم ارزشمندی چون وحدت، ایثار، شجاعت و شهادت را هدف اصلی برنامه‌ها دانست و گفت: باید تلاش کنیم با ایجاد فضایی صمیمانه و بانشاط ثمرات و پیشرفت‌های چهل‌ساله انقلاب را به کودکان و نوجوانان شناسانده و روحیه همبستگی و اتحاد را در آنان تقویت کنیم.

اسحاقی در ادامه افزود: با تعامل و ارتباط خوب دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در شهرستان توانستیم با هم‌افزایی در زمینه معرفی آرمان‌های انقلاب به نسل امروز موفق باشیم.

اجرای نمایش فیلم‌ها و انیمیشن‌های کانون در محل سالن سینما برای ۱۵۰۰نفر از کودکان محروم روستاها و حاشیه شهرستان، اجرای مسابقه نشریه‌دیواری فجر فاطمی برای۱۵۰نفر از  نوجوانان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید پیمان یا آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب در راهپیمایی پرشور ۲۲بهمن از جمله برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری کانون کاشمر در یوم‌الله دهه فجر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =