برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی سال ۹۸ تشریح شد

مربیان ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون کرمان درباره‌ی برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی سال آینده گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط‌عمومی کانون کرمان، نشست فصلی مربیان ادبی با حضور محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، طیبه شجاعی کارشناس ادبی و مربیان ادبی سراسر استان ۳۰ بهمن ۹۷ در محل مجتمع کانون برگزار شد .

در این نشست، برنامه‌های پیش بینی شده از سوی آفرینش‌های ادبی کانون کرمان برای سال آینده تشریح شد و چهار کتاب با موضوعات داستان‌نویسی و شعرسرایی که قراراست از ابتدای سال آینده به عنوان مرجع و منبع  در کارگاه‌های ادبی استفاده شود، توسط چهار مربی ادبی به صورت کنفرانس معرفی شد.

در ادامه این نشست کارگاه فشرده‌ی اصول مقاله‌نویسی با حضور فاطمه محمودی مربی فرهنگی مرکز شماره ۵ کرمان، در دو بخش ساختار و محتوای مقاله‌های پژوهشی به منظور بهبود کیفیت مقاله‌های پژوهشی سال آینده برپا شد.

در ادامه، مربیان برگزیده‌ی سه مسابقه‌ی ادبی سال ۹۷، شامل بخش پژوهش؛ طاهره مظفری از بردسیر، زهره علیایی از سرچشمه و زهرا میریان از شهر بابک با داوری کارشناس آموزش و پژوهش کرمان، در بخش پانل ادبی؛ ریحانه یزدانی از زرند، شهربانو برزگر از پاریز، فرزانه محمدحسینی از انار و سامره رحیمی از ریگان با داوری کارشناسان هنری استان و در بخش طراحی خلاقانه‌ترین بازی‌های ادبی؛ انیسه جعفری از راین، محبوبه نوری ازکوهبنان و تابنده نخعی از راوربا لوح تقدیر تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =