فرصت آفرینی برای کودکان، ثمره تلاش‌ مربیان

فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: فعالیت کانون پرورش فکری ‌در حوزه‌ی کودک و نوجوانان، فعالیتی فرآیند محور و از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی است که در بلندمدت شاهد ثمربخشی آن خواهیم‌بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، سید اسماعیل میرغضنفری در دیدار با مدیرکل کانون گیلان با بیان این مطلب افزود: فرصت‌آفرینی برای کودکان و نوجوانان، ثمره فعالیت‌های کانون پرورش فکری است و این افتخاری بزرگ برای مجموعه‌ای محسوب‌می‌شود که مخاطبان آن قدردان هدایت‌های هدف‌مند مربیان هستند.

فرماندار شهرستان لاهیجان دراین میان از جایگاه ارزش‌مند معلمان و مربیان نزد کودکان و نوجوانان سخن‌گفت و با اشاره به ظرافت کار آنان تصریح‌کرد: انتقال درست آموزه‌ها و در نظرگرفتن‌ گرایش و علاقه‌مندی آینده‌سازان، از جمله‌ این ظرافت‌هاست.  

او هم‌چنین نگاهی به فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری کانون لاهیجان داشت و با قدردانی از برنامه‌های اثربخش مربیان آن گفت: کشور و استان وامدار شخصیت‌های برجسته این سامان است و با تکیه‌ بر بن‌مایه‌های فرهنگی شهرستان، شاهد برنامه‌های مناسب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستیم.

مدیر کل کانون استان گیلان نیز در این دیدار که با هدف تعامل بیش‌تر با مسوولان استانی و بسترسازی جهت توسعه‌ی همه‌جانبه مراکز فرهنگی هنری این مجموعه در سطح استان صورت‌گرفت، ضمن قدردانی از نگاه مثبت فرماندار شهرستان لاهیجان به حوزه فرهنگ، گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری استان و شهرستان ارایه‌داد.

او هم‌چنین، باتشریح اولویت‌های کانون درجهت ارایه‌ی خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان و تخصصی‌سازی مراکز فرهنگی اظهارداشت: افزایش کتاب‌خانه‌های سیار روستایی، گشایش نخستین مرکز تخصصی علوم، افتتاح مرکز تخصصی تولید تئاتر و راه‌اندازی سایت‌های آموزش رایانه و بازی‌های رایانه‌ای در استان، از جمله‌ی فعالیت‌های صورت‌گرفته در این زمینه است.

ضیائی درعین‌حال از ریشه‌های فرهنگی و پیشینه‌ی غنی شهرستان لاهیجان یادکرد وضمن اشاره به توان‌مندی‌های مربیان و اعضای آن گفت: آمادگی‌ لازم از سوی کانون استان گیلان برای افزایش گستره‌ی فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی در شهرستان وجود دارد و با ادامه‌ی یافتن حمایت‌های مسوولان، شاهد تحقق این امر خواهیم‌بود.

این مدیر فرهنگی هم چنین دیداری با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لاهیجان داشت و طی آن، حمایت همه‌جانبه مسوولان را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی کانون خواستارشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری در ایجاد فرصت‌های مناسب فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، از همراهی با فعالیت‌های کانون استقبال‌کرد.

نورالله اکبری، ضمن مهم خواندن معرفی هرچه بهتر کانون به مخاطبان، از افزایش تلاش‌ها برای همراه‌سازی افزون‌تر تصمیم‌گیرندگان شهرستان با فعالیت‌های این مجموعه ی فرهنگی خبرداد.

گفتنی است، این دیدارها پنجم اسفندماه ماه ۱۳۹۷ و در محل فرمانداری شهرستان صورت‌گرفت و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در ادامه، ضمن بازدید از مراکز کانون پرورش فکری و کانون زبان با همکاران و مراجعان نشستی صمیمانه داشت.

نشست مدیر کل کانون گیلان با معاون سیاسی امنیتی فرمانداری لاهیجان
بازدید مدیر کل کانون گیلان از  کانون زبان شهرستان لاهیجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =