کد خبر: 286362
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
درخشش اعضای کانون در جشنواره داستان نویسی

نخستین جشنواره داستان نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری با معرفی برگزیدگان، به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: نخستین جشنواره داستان نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری از میان  ٣٨٧ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره  منتخبین خود را شناخت.

 نخستین جشنواره داستان نویسی بومی محلی استان، در رده های سنی کودک ونوجوان (تا ۱۵ سال)، (جوانان ۱۶ تا ٢٨ سال) و بزرگسالان (٢٩ سال به بالا) با موضوعات انقلاب اسلامی، شهدا، شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و آزاد در مهر ماه سال جاری منتشر شد.

پس از انتشار فراخوان، ٣٨٧ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از دریافت آثار، سه تن از داوران مطرح، به داوری آثار پرداختند و در نهایت از بین ٣٨٧ اثر رسیده به دبیرخانه، تعداد ١٣ اثر را در بخش های کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال، به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند.

در بخش کودک و نوجوان؛ امیرعلی اژدر از شهرکرد با داستان "قفل خدا" به عنوان نفر اول،مریم هاشمی عضو مکاتبه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از باباحیدر، با داستان "جمعه" عناون نفر دوم، و بهار رئیسی عضو مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد از شهرکرد با داستان "ماه بگم" و محمدرضا قائد امینی از شهرکرد با داستان "روزنامه" مشترکا عنوان نفرات سوم را کسب کردند.

در بخش جوان؛ احسان قائدی از بِن با داستان "خون بها" عنوان نفر اول، سجاد محبی دستگردی از دستگرد امامزاده با داستان "پسر رعیت" عنوان نفر دوم و فاطمه ظفریان ریگکی از اردل با داستان " گاوها امید بابا" عنوان نفر سوم را کسب کردند.

در بخش بزرگسال؛ فریبا کاظمی از کوهرنگ با داستان "حریم"، ایمان ویسی از لردگان با داستان  "میرزا حسین"، علیرضا کبیری از سامان با داستان "مادیان" عنوان نفر سوم را کسب کرد.

در بخش داستانک؛ فاطمه رحیمی از سامان با داستان "کباب اردک" عناون نفر دوم، حسین صداقت از بروجن با داستان "کتابخانه و بوی باروت" عنوان نفر سوم را کسب کرد.

داستان نازنین ابراهیمیان از شهرکرد نیز به عنوان اثر منتخب داوران با موضوع شهدای حرم معرفی شد.

"نخستین جشنواره استانی داستان نویسی بومی محلی چهارمحال و بختیاری" به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و به همت انجمن نویسندگی سخن شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =