همایش مادران فرزندان موفق درکانون پرورش فکری جاسک

کانون پرورش فکری جاسک به مناسبت روز زن همایش مادران فرزندان موفق را با حضور مسوولین شهرستان برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، الهام اشرافی جاسکی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون جاسک از برگزاری همایش مادارن فرزندان موفق با حضور مسوولین در کانون پرورش فکری جاسک خبر داد.

حجه الاسلام والمسلمین محمدکاظم مناقبیان امام جمعه شهرستان جاسک ضمن تبریک میلادفرخنده حضرت فاطمه(س)  وتبریک سالروزتولد بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران وتشکراز دقت نظرکانون جهت برگزاری این برنامه گفت:حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیاربرای زنان جهان است شایسته است زنان ما، درحوزه اعتقادی ورفتاری به ایشان تاسی جویند. مادران مهندسان سازه روح وجان فرزندانند بااین نگاه نقش مادران درآینده ی فرزندان بیش از پیش آشکارمیگردد.

محمد رادمهرفرماندار جاسک ضمن تشکرازکانون پرورش فکری جهت برگزاری این همایش گفت: نقش زنان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم است و نقش خطیر مادران در کانون گرم خانواده و هم در عرصه‌ی اجتماع بر هیچکس پوشیده نیست.

وی از حضور مادران فرزندان موفق در این همایش تشکر کرد و گفت: حضور و همراهی شما مادران گرامی با فرزندانتان  در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر است و از خداوند متعال برای همه‌ی شما آرزوی موفقت را دارم.

در ادامه‌ی این برنامه، الهام اشرافی جاسکی ضمن تشکر ازحضور مسوولین و مادران اعضا از تمامی افرادی که در برگزاری این همایش همکاری کردند تشکر کرد.

وی افزود: دراین برنامه از مادر شهید عیسی شهروئی و ۶ مادر عضو کانون که در سال جاری فرزندانشان در مسابقات و فراخوان‌های کانون برگزیده شده بودند تقدیرشد.

اشرافی خاطر نشان کرد: همچنین در این برنامه از الهام دهقان مربی هنری کانون جاسک به عنوان مادر نمونه تقدیر شد.

قابل ذکراست دربخش مادرنمونه ازمربی هنری کانون  الهام دهقان و دیگر بانوان شاغل در دستگاه‌ها به عنوان مادران نمونه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =