کد خبر: 286448
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
بازدید 510
گرامی‌داشت مقام مادر در کانون سمنان

اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری روز بزرگ‌داشت مقام مادر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، همزمان با سال‌روز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، روز بزرگ‌داشت زن و مقام مادر، فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون این استان ویژه اعضای کودک و نوجوان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محسن نظارت مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود از برگزاری نشست آموزشی مهارت‌های زندگی با همکاری مؤسسه راه آرامش و دعوت از حسین شیبانی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور سمنان و حضور ۱۰۰ مادر اعضا خبر داد و گفت: در این نشست، شیبانی به بررسی رفتار والدین با فرزند پرداخت و در پایان، توسط اعضای دختر کانون، سرود مادر اجرا و به مادران حاضر در نشست، تقدیم شد.

اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری دامغان و سمنان نیز در کارگاه خوش‌نویسی و کاردستی با موضوع مادر به خلق اثر پرداختند و در پایان، آثار اعضا روی پانل‌ها نصب شد.

کارسوق کاردستی با دعوت از والدین و اعضا در مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر برگزار و در پایان برنامه، اعضا، هدایای خود را به مادران‌شان تقدیم کردند و از اعضای برگزیده نیز با اهدای جایزه، قدردانی شد.

گفتنی است؛ در سایر مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان نیز فعالیت‌هایی مانند معرفی کتاب، معرفی وقایع، معرفی شخصیت حضرت زهرا(س)، قصه‌گویی، شعرخوانی، کارگاه کاردستی و کارت‌پستال‌سازی، مسابقه و... اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =