نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شیراز از مدیر کل کانون فارس تقدیر کرد

سیروس پاک‌فطرت، نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز هم زمان با روز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن با مدیر کل کانون فارس دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، پاک‌فطرت همچنین با کارکنان دفتر استان دیدار کرد و میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) را تبریک گفت.زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس در این دیدار، فعالیت‌های کانون را تشریح کرد و زمینه‌های همکاری بیش از پیش کانون و شورای شهر بررسی شد.

پاک فطرت در این دیدار با اهدای لوح از زحمات زهرا افتخاری تجلیل کرد. در متن این پیام آمده است:

سرکار خانم دکتر افتخاری

مدیر کل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس

با سلام و احترام

در میان موجودات عالم، تنها انسان است که می‌تواند راه کمال بپیماید و صفت حضرت حق را در خود متجلی سازد. نه ملائک را چنین استعدادی است و نه موجود دیگری می‌تواند به چنین مقامی برسد.

پرورش کودکان و حرکت به سمت قله‌های دانش سفارش مؤکد فرهنگ دینی و ملی ایران است و چه زیباست که انسان‌هایی که در این مسیر تلاش می‌کنند تا دیگران را به خیل دارندگان علم و معرفت پیوند بزنند.

تلاش مستمر سرکارعالی را برای رونق علم در دنیای جدید که معیار هر رفتاری در گرو علاقه افراد به کسب دانش و معرفت است، را به شایستگی ارج می‌نهیم.به پاس خدمات ارزشمند شما در این عرصه، این لوح تقدیم حضور پرمهرتان می‌گردد.تداوم همت، موفقیت، سعادت و سربلندی شما را از درگاه حضرت سبحان خواستارم.

سیروس پاک فطرت

عضو شورای اسلامی شهر شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =