اختتامیه سومین جشنواره " با خدا حرف بزن" در خراسان شمالی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، سومین جشنواره "با خدا حرف بزن" را با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ستاد اقامه نماز استان نهم اسفند ماه در محل تالار حافظ شهرستان بجنورد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ستاد اقامه نماز استان، اختتامیه سومین جشنواره با عنوان " با خدا حرف بزن" را با هدف پرورش حس دینی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی در نهم اسفند ماه برگزار کرد.

در این جشنواره، شرکت کنندگان در بخش های متنوعی همچون نماز، نیایش، نشاط اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی در سه گروه سنی 7 تا 10 سال، 10 تا 13 سال و 13 تا 18 با ارائه آثار خود با هم به رقابت پرداختند.

منیر صادقی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، به عنوان سخنران این مراسم، ضمن خوش آمد گویی به مسئولین حاضر در جلسه از همکاری مسئولین ستاد اقامه نماز استان و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تقدیر کرد و گفت: با توجه به اینکه کانون پرورش، فکری در حیطه کودک و نوجوان به شکل تخصصی فعالیت دارد و اساس فرهنگ سازی در جامعه مرتبط با این قشر است، با هدف پرورش حس دینی و معنوی کودکان و نوجوان این جشنواره در زمینه نماز و اذان به مدت سه سال متوالی است در استان برگزار می شود.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: این طرح به صورت خلاقیت استانی و برای اولین بار در کشور در استان خراسان شمالی اجرایی شده است، با ارائه طرح به ستاد اقامه نماز کشور با هدف کشوری شدن طرح اقدام شده است.

گفتنی است: در بخش  ادبی 88 اثر، اذان 79 اثر، خوشنویسی 325 اثر ، عکس 82 اثر از سراسر استان در گروه سنی های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، که بعد از بررسی توسط داوران، در هر رده سنی سه اثر برتر انتخاب شده و در هر بخش از  9 منتخب در سطح استان تقدیر انجام شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =