گرامی‌داشت مقام زن در مراکز کانون استان قزوین

هفته بزرگداشت مقام زن در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در راستای همراهی با هفته گرامی‌داشت مقام زن، چندین ویژه برنامه در کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی هنری ضیاآباد به این مناسبت، چند برنامه اجرا کرد.

درتاریخ ۶ اسفند ۹۷،یک همایش مشترک با آموزش و پرورش این شهر با حضور ۱۶۰ مادر برگزار شد.در این مراسم،  قرائت قرآن مجید ، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، اجرای برنامه  توسط اعضای کانون ، مولودی خوانی ، سخنرانی بخشدار و رئیس آموزش و پرورش ، مراسم تکریم مادران و همسران شهید با اهدای شاخه گل و کارت هدیه انجام شد و نیز در پایان همایش از برگزیدگان مسابقات خوشنویسی کانون با اهدای جوایزی قدردانی شد.

در تاریخ ۷ و ۸  اسفند برگزاری کارگاه ساخت" گل‌های کاغذی "و کارت تبریک"پیام مهرانه برای مادران" با حضور ۴۹ نفر از دانش آموزان طرح کانون مدرسه و اهدا به مادران در جشن مدارس انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی، به مناسبت روز مادر در تاریخ ۸ اسفند ۹۷، جشن «یاس نبی»را با حضور ۱۶۰نفر از دانش اموزان مدرسه ی شرافت و مادرانشان برگزار کرد.

تلاوت قران مجید ،اجرای سرود،مولودی خوانی، سخنرانی رییس آموزش و پرورش شهرستان ابیک«علیرضا اینانلو»، اهدای جایزه به دارندگان اسامی و القاب حضرت فاطمه (س)، تقدیر از مادران نمونه و کارآفرینو برپایی غرفه نقاشی صورت کودک از برنامه‌های این مراسم بود.

در سایر روزهای هفته گرامی‌داشت مقام زن نیز، با حضور دانش‌آموزان مدارس، فعالیت‌های معرفی شخصیت حضرت فاطمه(س)،  کارگاه کارت تبریک‌سازی روز مادر و نمایش فیلم انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری الوند با جشن کوثر این شهر همکاری کردو با برپایی غرفه گریم و نقاشی در کنار مخاطبین خود بود.

این مرکز در پایان پیشنهاد کرد تا بخشی از درآمد این مراسم به کودکان نیازمند اختصاص داده شود.

مرکز فرهنگی و هنری آوج نیز با اجرای سرود و نمایش اعضا با جشن کوثر این شهرستان در تکیه حضرت علی اکبر همکاری کرد.

دراین مراسم نزدیک به ۵۰۰ نفر حضور داشتند و در پایان به اعضای کانون که هم‌نام حضرت زهرا س هستند،هدیه داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =