کد خبر: 286570
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران روی آنتن تلویزیون

رویدادهای یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به صورت زنده روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه هم‌زمان با آغاز یازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، شبکه ۴ سیما برنامه‌ای را به مدت ۳۰ دقیقه درباره این جشنواره روی آنتن می‌برد.

این برنامه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای محمدرضا مقدسیان و به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

همچنین از روز دوشنبه ۱۳ اسفندماه برنامه‌ای به صورت زنده و با اجرای بهاره جهاندوست از شبکه دو سیما پخش خواهد شد که به رویدادهای یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران می‌پردازد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه‌کنندگی برنامه شبکه دو را که هر روز ساعت ۱۵:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود نیز برعهده دارد.

علاوه بر این دو شبکه، قرار است شبکه امید نیز برنامه‌ای را درباره یازدهمین دوره از جشنواره پویانمایی تهران تهیه و پخش کند.

این برنامه‌ها علاوه بر پوشش رویدادهای این دوره از جشنواره پویانمایی تهران با شرکت‌کنندگان، داوران، استادان انیمیشن و مهمانان ایرانی و خارجی جشنواره به گپ‌وگفت خواهند پرداخت و علاقه‌مندان به حوزه انیمیشن را در جریان اتفاق‌های جشنواره قرار خواهند داد.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در خراسان شمالی و شهرستان بجنورد نیز در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان چمران با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی به ترتیب زیر در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

ساعت 9/30 صبح: ویژه کودکان و مدارس

ساعت 12 ظهر : ویژه نوجوانان و دانش آموزان هنرستان ها

ساعت 4 عصر : ویژه اولیا و آزاد

ساعت 6 عصر : ویژه دانشجویان 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =