انجمن‌های هنری و ادبی ظرفیتی ارزشمند برای معرفی استعدادهای خلاق نوجوانان

در دومین نشست سالانه‌ی مربیان هنری مراکز فرهنگ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت تشکیل انجمن‌های تخصصی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، علی بینش مدیر کل کانون استان، در این نشست یک روزه با اشاره به افزایش کمی و کیفی فعالیت انجمن‌های هنری و ادبی نوجوانان در استان، این انجمن‌ها را زمینه‌ساز معرفی استعدادهای خلاق در عرصه‌های هنری و  ادبی دانست و در عین حال تصریح کرد: توسعه‌ی فعالیت این انجمن‌ها، در سال ۹۸ از شتاب بیشتری برخوردار خواهدبود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به منظور کیفیت بخشی بیش از پیش به این فعالیت، شاهد حضور چهره‌های صاحب‌نام هنری و ادبی در جلسات این انجمن خواهیم بود.

بینش با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند مربیان هنری در تحقق اهداف کانون بر افزایش کارگاه‌های تخصصی و دوره‌ای در مراکز کانون تاکید کرد.

مدیر کل کانون استان، فراخوان‌های هنری ملی و بین‌المللی را فرصت ارزشمندی برای حضور کودکان و نوجوانان استان در این رقابت‌ها دانست و از مربیان هنری کانون خواست در این زمینه اهتمام بیشتری به عمل آورند.

گفتنی است در این نشست، ضمن بررسی فعالیت‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۹۷ درخصوص برنامه‌های سال ۹۸ بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =