اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در استان فارس

هم‌زمان با آغاز یازدهمین دوسالانه پویانمایی تهران، اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شیرازآغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از صبح یک‌شنبه ۱۲ اسفند جاری در تهران کلید خورد و هم‌زمان با آغاز آن از صبح روز دوشنبه در سینما کانون اداره کل شیراز و سایر مراکز فرهنگی هنری استان فارس نیز اکران آن برای دومین سال پیاپی، با حضور پرشور دانش‌آموزان آغاز شد.

کانون فارس با اکران آثار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سه سانس (ساعت 9:30 -16 و 18) میزبان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه، دانشجویان و هنرآموزان و سایر علاقه‌مندان است. در این جشنواره آثار بخش کودک، آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی و آثار منتخب ایران در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، نمایش داده می‌شود.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند جاری به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲۲ سال اخیر متولی برپایی این دوسالانه هنری بود و امسال یازدهمین دوره آن را در بخش‌های مختلف رقابتی و جنبی برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =