پویانمایی در راستای اهداف وزارت آموزش و پرورش

امیرعلی نعمت‌اللهی، قائم‌مقام و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش معتقد است توجه به پویانمایی در راستای اهداف این وزارتخانه قرار دارد.

به گزرش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نعمت‌اللهی با اشاره به اهمیت بالای نشاط و شادی دانش آموزان برای وزارت آموزش‌وپرورش گفت: ما معتقد هستیم که باکار هنری و پویانمایی می‌توانیم بهتر و بیشتر دانش آموزان را در راستای اهداف عالی آموزش‌وپرورش جذب کنیم. امروز شادی دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد.

او تأکید کرد: با شادی دانش‌آموزان است که فراگیری درس برایشان مفید می‌شود. برای اینکه آن‌ها بتوانند وارد مراحل دیگر زندگی‌شان شوند از ابتدا باید به شادی آن‌ها توجه کرد تا به آینده امیدوار باشند.

قائم‌مقام و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش درباره تأثیرات دیگر انیمیشن گفت: این روزها معتقد هستیم به لحاظ علمی، اثراتی که پویانمایی در ذهن بچه‌ها دارد حتی در فراگیری و یادگیری درس‌ها نیز می‌تواند کمک کند، تماشای پویانمایی به‌عنوان فعالیت می‌تواند باعث شود تا دانش‌آموزان بهتر و بیشتر به درس خواندن گرایش پیدا کنند و هم بتوانند از طریق پویانمایی با مفاد درسی آشنایی بیشتری داشته باشند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران روز 16 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =