کد خبر: 286848
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
بازدید 256
ویژه برنامه‌های پایان سال در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، روزهای پایان سال نیز با اجرای برنامه‌های متنوع در کنار مخاطبین خود هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، روزهای پرخاطره ای را در پایان سال 97 برای اعضا و مخاطبین خود رقم می‌زنند.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه، جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی و هفت سین‌های نوروزی را برای 40 عضو کودک و نوجوان در تاریخ 16 اسفند 97 برگزار کرد.

هم‌چنین در همین تاریخ، جشن پایان سال این مرکز با عنوان «عیدانه» برگزار شد.تلاوت قرآن کریم، سرود ملی، نمایش نماهنگ فعالیت‌های شش ماهه اول و دوم سال، قدردانی از مربی خوشنویسی مرکز، اجرای نمایش عروسکی نوروزی، قدردانی از اعضای گروه نمایش عروسکی مرکز واعضای فعال در کارگاه‌های مختلف و برگزاری آیین سپاس‌گزاری و بدرقه اعضا و همکاران از یکی از مربیان فرهنگی مرکز، از برنامه‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری آوج نیز با برگزاری اولین کارگاه نجوم، روزهای پایانی سال را در کنار اعضای خود گذراند.در این برنامه با هماهنگی واحد نجوم دفتر استان، آسمان نمای کانون در این مرکز مستقر شد و 95 نفر از اعضا همراه با حضور در کارگاه نجوم و آشنایی با شگفتی‌های آسمان، از فعالیت‌هایی مانند کارگاه کاردستی‌های نجومی و معرفی کتاب بهره‌مند شدند.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع هم به همراه اعضای خود به استقبال بهار رفت

برپایی کارگاه‌های کاردستی‌های نوروزی(کارت تبریک عید و گل‌های بهاری)، بحث آزاد درباره پویش نخریدن ماهی، معرفی وقایع و ایام و معرفی آداب و رسوم نوروزی، بخشی از فعالیت‌های تازه این مرکز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =