امداد فرهنگی کانون در سیستان و بلوچستان

مربیان فرهنگی کتابخانه‌های سیار کانون خراسان رضوی با حضور در طرح امداد فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان به استقبال بهار می‌روند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، طرح امداد فرهنگی کانون با نام «پیک امید» از روز ۲۰ اسفند فعالیت خود را در استان سیستان و بلوچستان آغاز کرد و سه مربی فرهنگی کانون استان در این طرح شرکت دارند.

طرح امداد فرهنگی کانون با هدف خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار با مشارکت معاونت فرهنگی و بسیج کانون تلاش می‌کند با حضور ۳۰ مربی داوطلب و جهادگر کانون در ۹ روستای زاهدان و زابل به اجرای فعالیت‌هایی مانند اوریگامی، قصه‌گویی، نمایش خلاق، کاردستی، روزنامه دیواری، سرود و... بپردازد.

براین اساس مربیان کانون از سراسر کشور در برنامه‌های مدون به اجرای در عین حال، تماشاخانه‌ی سیار کانون با نمایش آثار تصویری منتخب این فرصت را فراهم می‌آورد تا کودکان ۹ روستای کم برخوردار به تماشای آثار شاخص پویانمایی بنشینند و با سایر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شوند.

مهدی صادقی، داود ریحانی و سیدرسول حسینی‌زهرایی از مربیان کتابخانه سیار استان در این طرح مشارکت دارند و با اهدای کتاب‌های کانون به عنوان یادبود طرح امداد فرهنگی به ایجاد یا تجهیز کتاب‌خانه در ۹ روستای اصلی استان کمک می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =