پایانی خوش برای سال 97 در کانون استان قزوین

با برگزاری ششمین جشن استانی «اسفند دونه دونه» و جشنواره «هفت سین های نوروزی » پایانی خوش و خاطره انگیز برای سال 97 کارکنان اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 22 اسفند 97، با حضور همه کارکنان کانون استان قزوین ششمین جشن استانی "اسفند دونه دونه "و جشنواره "هفت سین های نوروزی" برگزار شد.

این مراسم در ادامه تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی، با اجرای چندین نمایش طنزو پرنشاط توسط واحد نمایش کانون استان قزوین با همراهی مربیان و اعضا همراه بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین«مژده اروجی» با قدردانی از همه همکاران خود برای تلاش و هم‌دلی در سال 97، با اشاره به دگرگونی و رویش دوباره‌ای که در فصل بهار نهفته است، آرزو کرد سال جدید همراه با شکوفایی دوباره توانمندی و همت کارکنان دلسوز و پرتلاش کانون استان قزوین ،به سالی پرخیر و برکت برای بچه‌های استان تبدیل شود و در سایه لطف خدا، همکاری صمیمانه و همراهی با صفای اهالی کانون قزوین، سالی پر از پیروزی و موفقیت برای مجموعه کانون و کودکان و نوجوانان استان رقم بخورد.

نمایش آثار پویانمایی اعضای مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک، اجرای موسیقی سنتی نوروزی و دعوت از کودکان و نوجوانان مهمان و نیز همکاران برای خاطره‌گویی از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

در ادامه مراسم، پس از رای گیری همگانی و نیز هیات داوران برای 25 هفت سین ارائه شده شده در جشنواره، درادامه خوانش بیانیه هیات داوران، از صاحبان چهارهفت سین برگزیده با اهدای جایزه قدردانی شد، هم‌چنین به همه شرکت کنندگان در این رقابت لوح تقدیر اهدا شد.

برگزاری آیین سپاس از همکاران فعال و برگزیده در بخش‌های مختلف جشنواره ‌های سراسری در سال 97، بخش پایانی این مراسم بود.

در بخش تقدیر از همکاران، هم چنین از فعالان نماز، برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی، شرکت کنندگان در فراخوان های هنری و ادبی قدردانی شد و فرزندان به سن تکلیف رسیده همکاران با اهدای جایزه موردتشویق قرار گرفتند.

ششمین جشن استانی «اسفند دونه دونه »و جشنواره «هفت سین های نوروزی» کانون استان قزوین با اهدای هدیه نوروزی به همه همکاران و برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی همراه با موسیقی سنتی در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری کانون پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =