بزرگداشت روز شهدا در کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، ایوان‌کی، دامغان، شاهرود، بسطام و میامی با همکاری مدارس عضو طرح «کانون، مهارت، زندگی» به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری پرداختند و به‌همراه جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده آنها، روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، اعضای کودک و نوجوان در این روز با شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مانند قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی وقایع، روخوانی کتاب، بحث کتاب، خاطره‌گویی از زبان خانواده شهید، کارگاه نقاشی و خوش‌نویسی با شخصیت و زندگی شهیدان آشنا شدند.

ویژه‌برنامه‌ای نیز با عنوان «سلام بر شهید» با دعوت از پدر شهیدان ابوالقاسم و رضا قلی‌پور برای ۷۵ عضو کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود برگزار و برنامه‌هایی مانند سرودخوانی، روایت‌خوانی، خاطره‌گویی، تجلیل از خانواده شهید با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ دینی و انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =