اهدای کتاب و سرگرمی به کودکان سیل‌زده استان گلستان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طرح امداد فرهنگی «پیک امید»، به کودکان سیل‌زده استان گلستان کتاب، سرگرمی و لوازم‌التحریر هدیه کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به‌دنبال وقوع سیل در استان گلستان، کانون پرورش فکری با حضور در این مناطق، علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری و برگزاری‌ کارگاه‌های هنری، محصولات فرهنگی هنری هم‌چون کتاب و سرگرمی را به کودکان سیل‌زده اهدا کرد.

بر همین اساس، در چند روز گذشته مربیان کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استان‌های تهران، اردبیل، کرمانشاه، مازندران، خراسان شمالی و سمنان با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان تلاش کردند با اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و برنامه‌های شاد، حال و هوای بچه‌های سیل‌زده را تغییر دهند.

این مربیان سیار و کارشناسان در محل اسکان موقت سیل‌زدگان آق‌قلا و گمیشان در نمایشگاه بین‌المللی گرگان، ورزشگاه شهدای محمدآباد، دانشگاه فرهنگیان گرگان، محل اسکان موقت در گنبدکاووس، بندر ترکمن و همچنین استان مازندران حاضر شدند و قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، شعرخوانی و... کردند.

تماشاخانه سیار کانون نیز با پخش فیلم و پویانمایی، اجرای نمایش‌ و برگزاری مسابقه در این روزها، به امدادرسانی فرهنگی به کودکان سیل‌زده استان گلستان پرداخت.

طرح امداد فرهنگی «پیک امید» کانون با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب و جهادگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =