کد خبر: 287180
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
بازدید 339
دیدار نوروزی مربیان با مدیرکل کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان در دومین‌روز کاری خود با مدیرکل این استان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری سمنان، سرخه، مهدی‌شهر، شهمیرزاد، کتابخانه پستی و سیار شهری کانون پرورش فکری شهرستان سمنان، روز یک‌شنبه ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ در دومین‌روز کاری خود با نبی‌اله خدابخشی مدیرکل این استان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل کانون استان سمنان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و آرزوی بهروزی و سلامتی برای مربیان، از تلاش یک‌ساله‌ی آنها و هم‌چنین حضور فعال برخی مربیان در ایستگاه نوروزی «عید و کتاب»، قدردانی کرد.

خدابخشی در ادامه با استناد به سخنان فاضل نظری مدیرعامل کانون کشور و ابراز خرسندی از برگزاری مستمر و مؤثر انجمن‌های ادبی اعضای نوجوان، خاطرنشان کرد: تجربه، بالاترین علم است و انسان‌ها برای رسیدن به موفقیت بایست یکدیگر را درک کنند.

وی، با بیان اینکه بخش بزرگی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری با قشری از اجتماع است که بیشترین تأثیر را بر خانواده خود دارند، اظهار داشت: با نگاه ویژه به مربیان، یاری‌گر مادی و معنوی آنها خواهیم بود و برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های کانون پرورش فکری نیاز است تا مربیان با تلاش مضاعف و انگیزه بیشتر به فعالیت‌ها بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =