اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت به میزبانی کانون استان کرمانشاه برگزار شد

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت با حضور معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی و همچنین، رییس گروه نوسازی، تحول اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه در اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت به میزبانی اداره کل کانون استان کرمانشاه و با حضور معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه در اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار شد.

 در این جلسه که صبح امروز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ در دفتر مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، "حشمت الله عزیزی"، معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی و "اقبال یاوری"، رییس گروه نوسازی، تحول اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با عرض خیرمقدم به میهمانان جلسه، ضمن معرفی کوتاهی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری، از ضرورت توجه به ارزیابی در دستگاه‌های اداری سخن گفت و این امر را از نکته‌های اساسی در ارتقا و افزایش بهره‌وری در همه سازمان‌ها عنوان کرد.

 در ادامه، "حشمت الله عزیزی"، معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه به بحث و تشریح فعالیت‌های برنامه‌های این سازمان در رابطه با کیفیت توسعه مدیریت در سازمان‌ها و اداره‌های مختلف استان پرداخت.

عزیزی با اشاره به ضرورت نظارت و راهبری دستگاه‌های اجرایی به منظور بهبود عملکرد آنان افزود: توجه به ارزیابی و عملکرد صورت‌گرفته در اداره‌ها باعث می‌شود تا فعالیت‌ها و تلاش های صورت گرفته اثربخش باشند.

«اقبال یاوری»، رییس گروه نوسازی، تحول اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه نیز در بخشی دیگر از این جلسه، به بیان مختصات ارزیابی‌شوندگی و کیفیت  ارتقای فرهنگ سازمانی پرداخت.

« نادر حسینی»، کارشناس ارزیابی و عملکرد کانون استان کرمانشاه نیز در این جلسه، برنامه‌ها و اقدام‌های انجام‌شده در این واحد در جهت افزایش راندمان اداری و ارتقای فرهنگ سازمانی در میان همکاران کانون استان کرمانشاه را تشریح کرد.

در پایان این جلسه بر بهره‌گیری از وسایل و امکانات مختلف ارتباطی برای معرفی و تعریف وظایف سازمانی و عملکرد فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =