عضو هنرمند کانون استان کرمانشاه، برنده دیپلم افتخار از کشور اسپانیا شد

در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا که با موضوع «به ستاره‌ها، آینده‌ دنیا نگاه کنید» عضو هنرمند مرکز کانون پرورش فکری شهرستان سنقر موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،  در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا که با موضوع «به ستاره‌ها، آینده‌ دنیا نگاه کنید» عضو هنرمند مرکز کانون پرورش فکری شهرستان سنقر موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

این مسابقه بین‌المللی که با همکاری دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد (یونوسا) برگزار شد، تلاش داشت آگاهی نسل جدید را در مورد  موضوع‌های اجتماعی پیرامون طبیعت جهان با کمک سلاح قدرت‌مند آموزش بالا ببرد.

 برهمین اساس، در بخش پوستر این مسابقه، دیپلم افتخار و تقدیرنامه نماینده سازمان ملل متحد به «یاسمن_صدریان » ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی و هنری سنقر از استان کرمانشاه تعلق گرفت.

در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا، ۳۵۰۲ اثر از ۳۴ کشور جهان شرکت داده شده بود که هشت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به افتخار آفرینی در این رقابت شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، ۲۳۴ اثر نقاشی، پوستر و نقاشی دیواری عضای خود را به این مسابقه بین‌المللی هنری در اسپانیا ارسال کرده بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =