کد خبر: 287382
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
بازدید 404
نخستین نشست ادبی انجمن نوغزل در سال ۹۸

نخستین نشست ادبی انجمن نوغزل در سال ۹۸، با حضور اعضای علاقه مند فعالیت‌های ادبی مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استن قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۲۹ فروردین، نخستین نشست ادبی انجمن نوغزل در سال ۹۸،   در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک استان برگزار شد.

این نشست که با حضور «مهدی مردانی»کارشناس ادبی کانون استان قزوین، «بتول پورشیخ» مربی ادبی مرکز و اعضای فعال ادبی مراکز کانون و سایرعلاقه‌مندان برگزار شد، به اعلام برنامه‌های پیش بینی شده برای سال جدید اختصاص داشت.

کارشناس ادبی کانون استان قزوین همراه با تبریک سال نو به همراهان قدیم و جدید این انجمن، درباره برنامه های در پیش روی این انجمن از جمله دعوت از مهمانان ویژه(نویسندگان و شاعران به نام)، برگزاری اردو و..با حاضران این نشست به گفت و گو نشست.

مربی ادبی کانون نیز با ابراز خرسندی و افتخار از همراهی مداوم اعضا با این انجمن، درباره شیوه‌های مدنظر اعضا برای برگزاری موثرتر این نشست از آنها نظرخواهی کرد.

این نشست که مانند برنامه‌های گذشته این انجمن، شامل دو بخش کارگاهی و شعرخوانی بود، در نخستین ماه سال جدید، حال و هوای دیگری داشت و دربخش ارائه آثار اعضا برای نقد و بررسی آن‌ها، بیشتر به سروده های پرنشاط بهاری اختصاص داشت.

گفتنی است، نشست ادبی "انجمن نوغزل" که به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از یلدای سال ۹۴ آغاز شده، به صورت ماهانه در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک استان قزوین برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =