عضو کانون استان اردبیل موفق به کسب دیپلم افتخار شد

عضو مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد موفق به کسب دیپلم افتخار نوزدهمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: به دنبال موفقیت‌های چشمگیر فرزندان استان در فستیوال‌های ملی و بین‌المللی، این بار فرزند دیگری از خطه پارس‌آباد خوش درخشید.

وی تصریح کرد: پینار محبوب عضو مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پارس‌آباد در نوزدهمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان  کاناگاوا کشور ژاپن که با موضوع «آزاد» برگزار شد، از بین ۲۴۵۷۲ اثر از ۸۷ کشور جهان، موفق به کسب دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شد.

احدزاده خاطرنشان کرد: فرایند ارتقای مهارت‌های مختلف کودکان و نوجوانان استان در راستای بروز خلاقیت‌ها و توانمندی‌هایشان بیش از گذشته مدنظر بوده و این موفقیت‌ها حاصل توجه علمی و ارزنده مربیان و پشتیبانی دستگاه اداری از آن‌ها بوده است.

مدیرکل کانون استان افزود: کسب این موفقیت‌ها و افتخارات بین‌المللی نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان استان با توجه به روند رو به رشد موفقیت‌های اعضا در ماه‌های اخیر است و در این راستا آموزه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأثیر بی‌نظیری داشته است. 

گفتنی است، تعداد ۵۲ اثر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به این دوره از مسابقه ارسال‌شده بود که در پایان ۴ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون کشور موفق به کسب دیپلم افتخار  این مسابقه شدند که ۱ اثر از این ۴ اثر متعلق به عضو کانون استان اردبیل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =