نمایشگاه آثار نامزدهای جایزه هانس‌کریستین‌اندرسن

منتخبی از کتاب‌های فرشید مثقالی، هوشنگ مرادی کرمانی، نسرین خسروی، فرهاد حسن‌زاده و محمدرضا یوسفی پنج نامزد جایزه هانس‌کریستین‌اندرسن در کتاب‌خانه مرجع کانون در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه تعداد ٥٣ عنوان کتاب از سه نویسنده و دو تصویرگر نامزد جایره اندرسن به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس این گزارش کتاب‌های «خمره» و «تنور» نوشته‌ی هوشنگ مرادی‌کرمانی، «جمشیدشاه»، «شادماران» و «من خارپشت و عروسکم» با تصویرگری فرشید مثقالی، «قصه‌های کوتی‌کوتی» و مجموعه داستان نوجوان با عنوان «هویج بستنی» به نویسندگی فرهاد حسن‌زاده، «کدو قلقله‌زن»، «تا مدرسه راهی نیست» و «دانه کوچولوی منتظر» با تصویرگری نسرین خسروی و «درس انار»، «از مورچه‌ها یاد بگیریم» و رمان «دختران خورشید» اثر محمدرضا یوسفی و... از جمله آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه اردیبهشت ۱۳۹۸ کتاب‌خانه مرجع کانون است.

گفتنی است فرشید مثقالی تنها برنده ایرانی جایزه هانس‌کریستین‌اندرسن است و سایر هنرمندان نامزد دریافت این جایزه بوده‌اند.

کتاب‌خانه مرجع کانون هر ماه منتخبی از آثار نویسندگان و تصویرگران را به مناسبت‌های مختلف در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نمایشگاه منتخب آثار نامزد جایزه هانس‌کریستین‌اندرسن از اول تا پایان اردیبهشت روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴ پذیرای علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =