گردهمایی فصل بهار مربیان ادبی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: توجه به نیاز و سلیقه‌ی مخاطبان در کنار آشناکردن آنان با میراث غنی ادبی ایران می‌تواند به ما در هدایت و پرورش اعضا کمک کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، گردهمایی فصل بهار مربیان ادبی کانون استان حال برگزاری است.

در ابتدای این گردهمایی، مدیرکل کانون استان در جمع کارشناسان و مربیان گفت: حوزه‌ی ادبی یکی از بخش‌های مهم و اثرگذار کانون است.

معصومه هادی در ادامه افزود: جذابیت و تاثیر ادبیات بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ هر انسانی به سبب سرشت زیبایی‌شناسی و زیبایی‌جویی که در نهاد اوست، میل به زیبایی دارد و ادبیات، به عنوان نمود کامل زیبایی، قدرت جذب مخاطب را دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فرایند جذب اعضا، به خصوص در بخش نوجوانان، آن راهبردهای مدیرعامل کانون عنوان کرد و گفت: شما مربیان ادبی با توجه به قدرتی که در ادبیات هست، می‌توانید از این ابزار قوی برای جذب، پایدارسازی و رشد اعضا بهره ببرید و گام مهمی در عرصه‌ی «مشتری‌مداری» بردارید.

«به‌روزرسانی محتوای مناسب کودک و نوجوان» دیگر راهبرد مدیرعامل کانون بود، که هادی از آن نام برد و به مربیان ادبی توصیه کرد: توجه به نیاز و سلیقه‌ی مخاطبان در کنار آشناکردن آنان با میراث غنی ادبی ایران می‌تواند به ما در هدایت و پرورش اعضا کمک کند.

وی هم‌چنین یادآور شد: مربیان ادبی باید مراقب «زبان خاص» اعضا باشند و موقعیت‌های فرهنگی، قومی و سن و سال آنان را در نظر داشته باشند.

مدیرکل کانون در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری و هم‌دلی مجموعه‌ی همکاران بتوان برای رسیدن به هدف‌های برنامه‌ریزی شده در سال جاری تلاش کرد.

گفتنی است این نشست دو روزه در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مربیان ادبی در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =