کد خبر: 287534
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
بازدید 724
بازدید مدیرکل کانون استان از مراکز فرهنگی‌هنری دامغان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان طی بازدیدی از مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان دامغان با مربیان فرهنگی، هنری و ادبی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه جمعی از کارشناسان این اداره‌کل، پنج‌شنبه پنجم اردی‌بهشت‌ماه ۱۳۹۸ از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک، دو و کتابخانه سیار روستایی شهرستان دامغان بازدید و از نزدیک با مربیان این مراکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل کانون استان سمنان پس از بازدید از سالن آمفی‌تئاتر، کارگاه‌های هنری و ادبی و آرشیو آثار اعضای این کارگاه‌ها از مربیان خواست تا به کیفیت فعالیت‌ها توجه بیش‌تری داشته‌باشند.

خدابخشی در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان، خواستار حصارکشی مجموعه و مساحت مفید آن با مساعدت شهردار شد.

مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه با بیان این‌که کانون پرورش فکری در کل کشور یک شرکت دولتی است به ضعف تجهیزات و امکانات در مراکز فرهنگی‌هنری اشاره و اظهار کرد: مربیان این مجموعه در صورت ایجاد فضایی شاد و فراهم‌سازی امکاناتی که در جذب مخاطب مؤثر است، می‌توانند با انگیزه بیش‌تر، نور امید و شخصیت‌سازی مفید و خصایص نیک را به مخاطبان خود انتقال دهند.

مریم صرفی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان، ضمن ابراز خرسندی از تعامل شایسته شهرداری با کانون پرورش فکری و ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد و فعالیت اعضا و مربیان، با توجه به استقبال اعضا و رضایت والدین خواستار تأمین کتاب به‌ویژه کتاب‌های رمان و طنز برای نوجوانان و هم‌چنین تشکیل کارگاه‌های ویژه مانند شطرنج، کاردستی خلاق، موسیقی و...، در تابستان سال جاری شد.

فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان با ارائه گزارش کوتاهی از حضور اعضای نوجوان به برگزاری انجمن ادبی و کارگاه تخصصی مشق شب اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال اعضای نوجوان و نیازسنجی انجام‌شده، تشکیل این دو کارگاه در جذب و پایداری اعضای نوجوان مؤثر بوده‌است.

گفتنی است؛ در این بازدید درخصوص افزایش کتاب‌های مناسب گروه سنی کودک و نوجوان کتابخانه سیار روستایی دامغان، رنگ‌آمیزی و نقاشی خودروی سیار و تعویض طرح روی آن، تهیه چرخ سفال، تجهیزات عمرانی، افزایش ساعت مربیان پاره‌وقت، برگزاری نشست‌های آموزشی و تخصصی ویژه مربیان و...، گفت‌وگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =