نخستین گردهمایی استانی کانون قزوین در سال ۹۸

نخستین گردهمایی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین در سال ۹۸، با حضور مربی مسوولان و مربیان ادبی و هنری سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، در آستانه هفته معلم، نخستین گردهمایی استانی کانون قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه برگزار شد.

در این نشست «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، «اعظم یوسفی اصل» معاون فرهنگی-اجرایی، کارشناسان ستادی و مربی مسوولان مراکز و مربیان هنری و ادبی حضور داشتند.

در آغاز این نشست، مدیرکل کانون استان همراه با تبریک فرارسیدن روز معلم، با تاکید بر پیاده سازی شعار سال ۹۸ و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، بر اجرای برنامه‌هایی با مضمون اتکا به خود و شناخت ارزش‌ها و اعتماد به نفس برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

اجرای طرح پویش کتاب در همه مراکز,ساماندهی مکاتبات اداری,رعایت موارد تکریم ارباب رجوع و برنامه ریزی برای پربارسازی اوقات فراغت اعضا در فصل تابستان از دیگر مواردی بود که در این نشست موردتاکید قرار گرفت.

در ادامه مربیان ادبی و هنری نیز با حضور کارشناسان هر بخش، در کارگروه های جداگانه به گفت و گو و رایزنی درباره برنامه ریزی برای کلاس‌ها و برنامه‌های سال ۹۸ پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =