کد خبر: 287588
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
لزوم دقت کانون پرورش فکری  در تربیت نسلی پویا و شاداب

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهایت دقت خود را در تربیت نسلی شاد و پویا داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار جمعی از کارکنان کانون این استان با اشاره به شرایط پیچیده پیش روی نسل آینده افزود: علی‌رغم پیشرفت‌های بشری فرزندان ما در آینده با شرایط  سخت‌تر و پیچیده‌تری روبرو هستند و این از رسالت‌های کانون پرورش فکری است که این کودکان را برای این شرایط آماده نمایند.

وی افزود: کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربیت و هدف تفکر است و مسئولیت خطیری که برعهده مربیان و آموزشگران کانون قرار دارد همان پرورش تفکر و اندیشیدن در نسل های آینده می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) ابراز داشت: فرزندان خود را بر آداب و رسوم خود مجبور نسازید، زیرا آنان به روزگاری غیر از روزگار شما تعلّق دارند.

کبری اخلاقی نیا ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار ضمن معرفی فعالیت‌ها و اهداف کانون اظهار داشت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمام تلاش خود را برای شادابی ، نشاط کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به کار خواهند بست.

وی افزود: سعی خواهیم کرد با همکاری و مساعدت و رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و سایر نهادهای ذی ربط در جهت تربیت نسلی مفید برای جامعه گام برداریم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =