فعالیت‌های بخش ستادی باید منجر به ایجاد آرامش و فضای کاری مناسب در کتابخانه‌ها شود

سرپرست کانون البرز بر ضرورت همدلی و همکاری بخش ستادی و مراکز کانون البرز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، قاسم سلیمانی، سرپرست کانون استان،  به مرکز مجتمع مراجعه و به نمایندگی از تمام مربیان عزیز کانون استان، با همکاران و اعضا این مرکزدیدار کرده و روز معلم را تبریک گفت.

سلیمانی که به اتفاق تمامی همکاران بخش ستادی کانون البرز، در کتابخانه‌های کودک ونوجوان این مجتمع حضور یافت، ضمن تشکر از مربیان مراکز، گفت هر کس که برای اعتلای فرهنگ در جامعه تلاش می‌کند فرهنگی است و باید تکریم شود؛ وی  با اشاره به ضرورت مقابله با موانع گفت:بدانید دنیا توسط مردمانی ساخته شده که مدت‌ها قبل از هرکسی در ذهن‌شان از پل‌ها عبور کرده‌اندو با بیان نقش اساسی و تعیین کننده مربی از همکاران ستادی خواست که با پشتیبانی ویژه و اثرگذار خود، آرامش و اطمینان را برای کتابخانه‌ها ایجاد کرده و همکاران را در ایفای شایسته نقش خود، یاری کنند.

ایشان هم‌چنین از نوجوانان خواست تا مطالبات شان را بیان کنند و پس از شنیدن  سخنان چند نفر از آنان که  به نمایندگی از سایر اعضا ضمن تشکر از فضای صمیمی کانون، از این مرکز به عنوان خانه دوم خود یاد کرده وداشتن امید و اعتماد به نفس را مدیون این فضا دانسته و  خواستار ایجاد راه‌کارهایی جهت حضورشان پس از طی دوره سنی کانون بودند،  گفت توجه ویژه به اعضا قدیمی کانون و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی های آنان،  از رویکرد های مهم  کانون است و امیدواریم بتوان با شناسایی نیازهای روز اعضا، فعالیت های متنوع و مناسبی را تدارک دیده و اجرا کنیم .

وی ضمن تشکر از تلاش‌های مربیان و ضرورت توجه به آنان و نیازهای مختلف مراکز کانون استان، توجه و بازدید مستمر را از اهداف کانون البرز دانست.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی نیز در سخنانی ضمن تبریک روز معلم به تمام همکاران دلسوز مراکز کانون به ویژه همکاران استان البرز، کانون را فضایی برای تمرین زندگی خوانده و افزودکانون جایی است که هر کسی با هر استعداد و توانایی می‌تواند اطمینان داشته باشد که به بهترین شکل هدایت و راهنمایی خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت دانستن نیازهای مخاطبان،  از اعضا خواست تا با تعامل مستمر و اثربخش با مربیان مراکز، آن‌ها را از نیازهای خود مطلع کنند و با اشاره به وجود ظرفیت انجمن‌ها و همکاران توانمند مجموعه کانون استان،  ابراز امیدواری کرد که کانون بتواند مهارت‌های لازم را به کودکان و به ویژه نوجوانان انتقال دهد.

مربیان مرکز مجتمع کرج نیز ضمن تشکر از حضور سرپرست کانون و همکاران ستادی ابراز امیدواری کردند که با تعامل و همدلی هر چه بیشتر گام بزرگی در جهت پیشبرد اهداف کانون استان در راستای اجرای اهداف کلی کانون پرورش قکری کودکان ونوجوانان بردارند .

لازم به توضیح است که سلیمانی با ارسال پیام تبریک ویژه به همکاران مراکز این روز را به تمام مربیان و مربیان مسئول کانون و تمام همکاران شاغل در کانون استان که با همدلی و توانایی خود در جهت اعتلای هر چه بیشتر اهداف این مجموعه تلاش می‌کنند، تبریک گفته و از تلاش‌های خوب آن‌ها قدردانی کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =