مربیان، مربیان مسئول و کارشناسان بازنشسته کانون فارس تقدیر شدند

دهمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی انجمن کتابداری شاخه فارس با عنوان «فرصت‌های بعد از بازنشستگی» با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس همراه با سپاداشت استادان و کتابداران بازنشسته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مراسم تجلیل از استادان بازنشسته علم اطلاعات و دانش‌شتاسی و کتابداران بازنشسته چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان روز 12 اردیبشت ماه مصادف با روز معلم با حمایت مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و  پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد. در این مراسم گزارشی از فعالیت سال 1397 انجمن شاخه فارس توسط محمدرضا قانع، رئیس هیئت مدیره انجمن ارائه شد.

در ادامه برنامه دهمین نشست، در بخش تجربه‌های کتابدارانه، کتابداران بازنشسته کانون پرورش فکری و دانشگاه شیراز به بیان تجربه‌ها و خاطرات خود پرداختند. سپس پنل «فرصت‌های بعد از بازنشستگی» با حضور استادان بازنشسته رشته برگزار شد. در این پنل از طرف کلیه استادان بر ادامه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی که به طور کلی از رسالت‌های یک معلم است، در دوران بازنشستگی تأکید شد. زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز با دو مربی بازنشسته کانون در مورد اهمیت فعالیت‌های کتابداران و تجربه‌های ارزشمند آنان مطالبی را ارائه کرد.

در پایان مراسم با حضور استادان رشته در دانشگاه شیراز و دانشگاه خلیج فارس و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از استادان علم کتابداری و کتابداران بازنشسته دانشگاه شیراز تجلیل شد و (13 کتابدار)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های فارس (15 کتابدار) و کهگیلویه و بویراحمد (2 کتابدار)، دانشگاه علوم پزشکی شیراز (4 کتابدار) لوح تقدیر خود رادریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =