کد خبر: 287789
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
«کچل کفترباز» روی صحنه‌ی مرکز تئاتر کانون

نمایش عروسکی «کچل کفترباز» به کارگردانی آزاده انصاری از ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش تلفیقی از اجرای بازیگران و تکنیک عروسکی است که نسرین خنجری با نگاهی آزاد به داستان قدیمی آذربایجانی «کچل کفترباز» آن را نوشته است.

داستان این نمایش درباره دو موجود جذاب و دوست داشتنی است که از دل قصه‌ها و افسانه‌ها بیرون آمده و با روایت و بازی قصه‌ی آشنای «کچل کفترباز»، به دخترکی غمگین یاد می‌دهند که چگونه شادی را جایگزین غم و اندوه کند.

بر اساس این خبر در نمایش عروسکی «کچل کفترباز» فرزین محدث، مینووش رحیمیان و مهرنوش شریعتی به عنوان بازیگر و بازی‌دهنده‌ی عروسک‌ها ایفای نقش می‌کنند.

در این اثر هنری عبد آتشانی به عنوان آهنگ‌ساز، سهیلا باجلان طراح و سازنده عروسک، آویده سعادت‌پژوه طراح صحنه و مرضیه ایمان‌خانی طراح لباس همکاری دارند.

در عین حال سعید رضوانی طراحی پوستر و بروشور نمایش «کچل کفترباز» را انجام داده و فرزین طاهری تیزر تبلیغاتی آن را ساخته است.

هم‌چنین در این نمایش عروسکی مونا گلپایگانی و رویا الماسی دستیاران کارگردان هستند و روژین ستاری و روشنک کریمی مسوولیت روابط عمومی و تبلیغات ‌را برعهده دارند.

بر همین اساس مریم آشوری، مجید خیاطی، امیرحسین انصافی و علی علی‌شاه‌پور نوازندگان و سهیلا باجلان، شایان شریعت و شهریار شمس گروه اجرایی صحنه نمایش «کچل کفترباز» هستند.  

این نمایش تولید کارگاه عروسکی گروه «تئاتر معاصر» است و از روز ۱۶ اردیبهشت هر روز به جز شنبه‌ها  صبح‌ها ساعت ۱۰ ویژه مدارس و مهدهای کودک و ساعت ۱۹:۳۰ برای عموم در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در پاک لاله تهران اجرا می‌شود و به مناسبت شروع اجرای نمایش «کچل کفترباز» بلیت سه روز نخست نیز با تخفیف ویژه ارایه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۳۰۷۰۲۰۶۷۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =