دیدار با خدمتگزاران عرصه دانش

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ و در هفته گرامی‌داشت مقام معلم، مدیرکل کانون به همراه معاونان و جمعی از همکاران به منظور تجلیل از تلاش‌های خدمتگزاران عرصه دانش، به دیدار معلمان دبیرستان «زنده‌یاد رضا صادقی» رفتند.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون در این دیدار به رسالت پیامبرگونه معلمان اشاره کرد و گفت: روز معلم یادآور جایگاه والای علم و فرصتی برای تجلیل از معلمان مهربان و سخت‌کوش است. آنان که در حریم مقدس مدرسه به پرورش و تربیت انسان‌های خلاق و پایبند به ارزش‌های الهی می‌پردازند. امروز به اتفاق سایر همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، آمده‌ایم تا این روز را به شما تبریک گفته و تلاش صادقانه شما را ارج نهیم و بگوییم ما نیز آماده‌ایم در کنار شما و با ابزار هنر، نسل امروز را در بازیابی هویت ملی‌شان یاری رسانیم.

مالکی مدیر مدرسه نیز از تعامل و همکاری خوب مجموعه کانون با مدرسه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم در آینده با بررسی راه‌های تعاملی بیشتر و با همکاری مربیان متخصص کانونی انسان‌های توانمند و متعهدی را تربیت کرده و ایرانی موفق با آینده‌سازان خلاق و اخلاق‌مدار داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =