نیازمندی‌های مراکز را در جهت ارایه خدمات بهتر بررسی می‌کنیم

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز بر ضرورت بررسی نیازهای مراکز به منظور ارایه خدمات بهتر تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، قاسم سلیمانی، سرپرست اداره کل کانون استان  که به تازگی مسوولیت این اداره کل  را بر عهده گرفته است ، فعالیت‌های خود را با بازدید از مراکز و آشنایی با موقعیت جغرافیایی و محلی و نیروی انسانی موجود،  آغاز کرده است.

اولین بازدید ایشان از مرکز شماره یک کرج به عنوان قدیمی‌ترین مرکز سطح استان بود و  در بازدیدهای بعدی، به ترتیب  از مرکز شماره سه و دو کانون کرج دیدن کرد

مشکلات فیزیکی مراکز باید رفع شده و فضا برای حضور کودکان ونوجوانان مناسب سازی شود

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون استان و حسین سلیمانی کلامسر، مسئول امور عمومی در ابتدای بازدید از مرکز شماره سه، در خصوص وضعیت فیزیکی و  مشکلات عمرانی و فنی  مرکز،  نکاتی  را مطرح کرده و با ارایه مستندات، از مشکلات این کتابخانه و راه حل های اجرایی که تا کنون به کار گرفته شده است، سخن گفتند.

ساختمان  مرکز شماره سه کرج استیجاری است  و چندین سال است که به جای مرکز قدیمی کانون در این منطقه که در طرح شهرداری واقع شده بود، در فضایی متفاوت از سایر کتابخانه‌ها به کودکان ونوجوانان خدمت رسانی می‌کند و قالب متفاوت آن که به صورت مسکونی بوده، مشکلاتی را برای مربیان و اعضا ایجاد کرده که در دوره‌های قبلی مدیریت کانون تا حدودی این مشکلات مرتفع شده .

قاسم سلیمانی در این دیدار و پس از آگاهی از شرایط موجود با اشاره به این که مشکلات وضعیت فیزیکی مرکز باید رفع شود افزود: باید فضای کتابخانه‌های کانون را برای اعضا و مربیان مناسب سازی کنیم .

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه با شهرداری و برگزاری جلسه با شهردار منطقه ۵ و پی ‌گیری اموراز پیشرفت حدود هشتاد درصدی پروژه مجتمع کانون که در گلزار شرقی جنب پارک پدر، واقع شده خبر داد و افزود: قرار است در این مرکز به کودکان ونوجوانان فعالیت‌های ویژه‌ای ارایه شود و  ابراز امیدواری کرد که با رایزنی‌های صورت گرفته و حمایت مسوولان، به زودی شاهد جا به جایی مرکز به محیط مناسب و در شان مخاطبان و مربیان باشیم.

سلیمانی هم‌چنین از مربیان خواست که با صبر و در نهایت آرامش تا زمان تاسیس مرکز جدید، شرایط را برای حضور هر چه بهتر کودکان ونوجوانان و بهره‌گیری از فعالیت‌های اثربخش کانون، آماده کنند.

در بخش دوم این دیدار نیز، پس از آشنایی کامل سرپرست جدیدکانون با همکاران،  در خصوص توانمندی‌ها و ویژگی‌های این مرکز بحث و تبادل نظر شد .

سرپرست کانون البرز، همچنین پس از برگزاری نشست آشنایی با همکاران مرکز شماره ۲ کانون کرج، ضمن بررسی وضعیت جغرافیایی و فیزیکی مرکز و توانمندی‌های مختلف همکاران، ابراز امیدواری کرد که با بررسی نیازهای مراکز در بازدید های دوره‌ای و مستمر و رفع موانع و مشکلات با تعیین فواصل زمانی مناسب و همکاری و همدلی بخش‌های مختلف ستادی و کتابخانه‌ها، بتوان به خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به اعضا مراکز کمک کرد.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون البرز هم که در این دیدار سرپرست کانون البرز را همراهی می‌کرد، ضمن اشاره به شرایط و توانمندی های مرکز، تجربیات تک تک همکاران را مطرح کرده و از هر کدام از آنان خواست تا در خصوص سابقه و توانمندی‌های ویژه خود صحبت کنند.

گفتنی است مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز در شاهین ویلا، خیابان قلم واقع شده و قریب ۱۸ سال است که به کودکان ونوجوانان این منطقه خدمت‌رسانی می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =