مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از مقام والای معلمان تجلیل کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: در مدرسه با تمرین زندگی و اخلاق‌مداری و گذشت می‌توان به آینده‌ی رفتارهای سالم اجتماعی امیدوار بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با حضور در مدرسه‌ی شاهد زاهدان از مقام والای معلم تجلیل کرد.

معصومه هادی با تبریک هفته‌ی معلم و فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: فعالیت در مدرسه و برای کودکان و نوجوانان دارای جایگاه بلندی است و شما که برای تعلیم و تربیت دردانه‎های شهیدان تلاش می‌کنید، دارای پاداشی دوچندان در نزد خداوند هستید.

وی در ادامه با بیان این نکته که جهت‌دهی نگرش فکری آینده‌سازان جامعه به دست شماست، عنوان کرد: در مدرسه با تمرین زندگی، صبر، اخلاق‌مداری و گذشت می‌توان به آینده‌ی رفتارهای سالم اجتماعی امیدوار بود و آینده‌ای روشن ترسیم کرد.

قابل ذکر است هم‌چنین در این هفته مدیرکل و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در آموزش و پرورش عشایر استان، دفتر مدیر سازمان بسیج فرهنگیان و فرمانده حوزه بسیج کارمندان هفته‌ی معلم را به آنان تبریک گفت.

گفتنی است مربیان برخی از مراکز فرهنگی‌هنری استان نیز با دعوت از معلمان، از آنان قدردانی کردند و برخی دیگر با حضور در مدرسه و اهدای گل این روز را به این عزیزان تبریک گفتند.

در کنار اهدای گل به معلمان ویژه‌برنامه‌هایی چون معرفی وقایع و ایام، شعرخوانی، سرود، کاردستی، بازی و برپایی کارگاه ادبی برای حاضران اجراشد.

مراکز فرهنگی‌هنری نیمروز و شماره‌ی دو زابل از جمله مراکزی بودند که این روزها را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =