استفاده از ظرفیت‌ طلبه‌های جوان در مراکز کانون گیلان

طی نشست مدیران کل کانون و تبلیغات اسلامی استان گیلان بر لزوم همکاری افزون‌تر برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طلبه‌های جوان تاکیدشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نشست با هدف یافتن شریک فرهنگی و به‌منظوراستفاده کانون از ظرفیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در مسیر انتقال آموزه‌های دینی به کودکان و نوجوانان برگزارشد .

مدیر کل کانون گیلان طی این دیدار که صبح امروز و در اداره کل تبلیغات اسلامی استان صورت‌گرفت، به‌تشریح برنامه‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کانون پرداخت و ضمن خاطرنشان‌کردن «متن دینی» این فعالیت‌ها گفت: کانون پرورش فکری نگاهی ویژه به تربیت نسل کودک و نوجوان با بهره‌گیری از شیوه‌های آموزشی غیرمستقیم و ابزارهای تربیتی مختلف دارد و در این مسیر از همراهی با تمامی فعالان عرصه‌ی فرهنگ استقبال‌می‌کند.

اسفندیارضیائی در ادامه به فعالیت‌های تابستانه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اشاره و با بیان این که غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در اولویت برنامه‌های کانون قراردارد، خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی و حضور طلبه‌های جوان در کارگاه فعالیت‌های دینی مربیان کانون شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز ضمن استقبال از گسترش همکاری‌ با کانون اظهارکرد: ایران اسلامی هدف تهاجم تمدنی و موج تبلیغاتی گسترده است و از این رو، نیازمند ارایه‌ی راه‌کارهای مناسب و هم‌افزایی قرین خلاقیت هستیم.

حجت الاسلام سعید مهدوی گیلانی دراین میان از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به عنوان بستری مناسب برای مقابله با تهاجم  دشمنان نام برد و افزود: فعالیت‌های گسترده این مجموعه، زمینه‌های جذب و جلب نظر فعالان عرصه‌ی فرهنگ را برای همکاری و تعامل افزون‌تر فراهم‌می‌کند.

وی برهمین اساس، به ظرفیت‌های گسترده طلبه‌های جوان، آگاه به نیازهای نسل کودک و آشنا با شیوه‌های آموزشی غیرمستقیم اشاره و فراهم‌سازی زمینه‌های حضور آنان در کارگاه فعالیت‌های دینی مراکز کانون، شرکت در جشنواره‌های قصه‌گویی و نمایش عروسکی و همراهی آنان با مربیان این مجموعه فرهنگی را از رسالت‌ها خواند.      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =