کد خبر: 288034
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
بازدید 874
گشایش نمایشگاه دست‌سازه‌ها در کانون شاهرود و میامی

نمایشگاهی از دست‌سازه‌های اعضای طرح «کانون، مهارت، زندگی» در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شاهرود و میامی گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ملیحه آقاحسینی سرپرست مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود از آیین گشایش نمایشگاه آثار دست‌سازه‌های اعضای طرح «کانون، مهارت، زندگی» هم‌زمان با هفته‌ی گرامی‌داشت مقام معلم خبر داد و گفت: این نمایشگاه حاصل شش‌ماه تلاش اعضا و مربیان شامل ۲۰۰ اثر برگزیده در قالب کاردستی، فعالیت علمی، سفال‌گری و ادبی بود که با استقبال مدیران، معلمان و والدین روبه‌رو شد.

آقاحسینی با اشاره به حضور سیدمحمدرضا کریمی، معاون و اختر قُرُغِی، کارشناس آموزش و پرورش شاهرود در این آیین، اظهار داشت: در ادامه پس از بازدید از نمایشگاه، جشن الفبای دانش‌آموزان مدرسه نواندیشان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری برگزار و از مدیران و معلمان مجری طرح «کانون، مهارت، زندگی» تجلیل شد.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی نیز اظهار داشت: آیین گشایش نمایشگاه آثار اعضای طرح «کانون، مهارت، زندگی» با دعوت از کمال ترابیان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و حضور معلمان و اعضای طرح برگزار شد.

رحیمی در ادامه افزود: از مجموع ۳۵۰ اثر خلق‌شده از سوی اعضا تعداد ۱۵۰ اثر در قالب کاردستی، کار با دور ریختنی‌ها، سفال‌گری، نوشتن خلاق، کتاب‌سازی و... در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی یادآور شد: ترابیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مربیان، اعضا و والدین، آثار راه‌یافته به نمایشگاه را شایسته تقدیر دانست و خواستار تعامل و همکاری بیشتر کانون با کتابخانه عمومی شد.

رحیمی، هدف از برپایی این نمایشگاه را جذب و پایداری اعضا، تقویت اعتماد به نفس و توسعه و ترویح فرهنگ کتاب‌خوانی، عنوان و خاطرنشان کرد: در پایان بازدید درخصوص فراخوان نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با اعضای کودک و نوجوان صحبت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =