کد خبر: 288061
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
بازدید 288
رونق بهاری در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، فصل بهار را با اجرای برنامه‌های متنوع می گذرانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، روزهای پرطراوت بهار را در کنار اعضای خود خاطره انگیز می‌کنند.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه درتاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، جشن اختتامیه طرح کانون مدرسه این مرکز را با حضور بیش از ۱۳۰ دانش‌آموز و معلمان و مدیران مدارس شرکت کننده در این طرح با حضور اعضای شورای شهر اقبالیه برگزار کرد.

تلاوت قران مجید، اجرای سرود ملی، قصه گویی«آزاده آقامیربها» مربی برگزیده جشنواره قصه گویی استان با عنوان»قصه خوبان»، اجرای نمایش دوستی ،سرود معلم وسرود کانون اجرای مسابقه،آوازخوانی واجرای موسیقی زنده توسط اعضا از جمله فعالیت‌هایی بود که در این برنامه اجرا شد.

در پایان مسئول مرکز درباره روند اجرای طرح با مهمانان مراسم گفت و گو کرد و به معلمان همکار دراین طرح،لوح سپاس اهدا کرد.

در پایان برنامه نمایشگاهی از اثار اعضای شرکت کننده در طرح به نمایش گذاشته شد که اعضا و مهمانان برنامه از آن بازدید کردند

مربیان مرکز فرهنگی و هنری آوج هم با همکاری کارشناسان کمیته امداد امام« ره » به دیدار خانوادههای تحت پوشش در روستاهای این شهرستان رفتند.اهدای کتاب به کودکان و اجرای برنامه فرهنگی برای آنها از اقدامات این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری الوند هم برای 120 عضو پسر طرح کانون مدرسه یک گردش علمی برگزار کرد.

این اعضا از کارگاه‌های نجوم،زیست شناسی،فیزیک و شیمی در پژوهشسرای شهرستان البرز بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =