کد خبر: 288114
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
بازدید 333
مطالعه‌، دنیای کودکان و نوجوان عزیز را وسیع می‌کند

مجید عمیق مترجم کتاب‌های علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع اعضای کانون پرورش فکری یزد در برنامه پاشداست فردوسی، پیرامون اهمیت بخشی به مبحث کتاب، خطاب به بچه ها گفت: مطالعه‌، دنیای شما کودکان و نوجوان عزیز را وسیع می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، مجید عمیق در بازدید از کارگاه‌های ادبی هنری و فرهنگی این ویژه‌برنامه، در خصوص اهمیت‌بخشی به مبحث کتاب تاکید کرد: مطالعه، دنیای شما کودکان و نوجوان عزیز را وسیع می‌کند و در عین حال نسبت به آن‌چه دارید و ندارید قانع و شکرگذار می‌کند. حتی توصیه‌ی من به نظام آموزشی این است که کلاس‌های انشای دانش‌آموزان ما به خلاصه‌نویسی کتاب‌ها اختصاص داده شود.

 عمیق با اشاره به این که رنج و قصه باهم خواهر و برادر هستند، گفت: کسی که فراز و نشیب زندگی را نچشیده است،   نمی‌تواند قصه‌ی‌ خوب بنویسد.

 این نویسنده و مترجم شهیر در بخشی از صحبت خود به نشانه‌ها و نعمت‌های خدا اشاره کرد و افزود: همه چیز را خدا آفریده و انسان تنها با الهام از طبیعت توانسته است به خلق بپردازد.

گرفتن عکس یادگاری اعضا با مجید عمیق  و سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان، بخش پایانی این بود.

 گفتنی است، مجید عمیق صاحب ۸۰۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده است که در این میان ۴۰ عنوان آن در کتاب‌خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موجود است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =