کد خبر: 288193
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
منتخبان مرحله دوم داوری ایده‌آزاد اسباب‌بازی معرفی شدند

نتایج دومین مرحله داوری دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی در سه بخش اعلام و منتخبان معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بخش اول گروه شتاب‌دهی شامل ایده‌پردازانی است که ایده‌هایی آن‌ها تا مرحله‌ی تولید فاصله ندارد و می‌توان آن‌ها را به تولید کنندگان بخش خصوصی معرفی کرد. این افراد به ترتیب شهاب محسنین، هلنا مقصودی، اژیر احمدی، سارا برزگر، غزل اسماعیلی، فائزه آذرافروزپور، فرحناز ورنان و نیکو ناصرزاده هستند.

بر اساس این خبر بخش دوم ایده‌هایی است که تا رسیدن به شاخص‌های یک ایده‌ی مطلوب فاصله دارد در این بخش ندا شادمهر، بهاره ساعیان، بهنام رئیس‌دانا، حمید رامپور، حسین فاضل‌زاده سوادکوهی، پروین شریعتی، علی متین‌نژاد، مهدی حمیدیه، ماجده شریفی‌نیا، منیره دشتی، فاطمه اکرامی‌پور، مریم عبدالهی، محمدجواد صاحبدل و مریم خیاط‌پور از سوی داوران انتخاب شده‌اند که تا پایان تیر ۱۳۹۸ فرصت دارند با راهنمایی متخصصان شرکت‌کننده و حمایت کانون ایده‌های خود را تکمیل و به دبیرخانه ارسال کنند.

منتخبان سومین بخشی که از سوی داوران معرفی شدند شامل افرادی است که ایده‌های‌شان به مرحله بعدی راه یافته و روز ۲۷ خرداد در آئین پایانی دومین رویداد ملی ایده آزاد ارائه خواهد شد این اسامی عبارت از امین انصاری، حمیده ساعیان، رضا تقوی‌نژاد، سامه بنی‌عامریان، فاطمه شیرکرمی، امیر اردشیری، مهدی قادری، حمیدرضا حاجیان‌زاده، محمدطاهر خداوردی، محمد قطبیان، مهرداد خرسندی و وحید اسماعیلی است.

این مرحله از داوری با محوریت نوآوری، خلاقانه بودن و داشتن هویت ایرانی و شاخص‌های از پیش تعیین شده از سوی شورای نظارت بر اسباب‌بازی، اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیات داوران صورت گرفت.

دومین مرحله داوری ایده‌های دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی روز ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ در موسسه چهارباغ برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =