کد خبر: 288206
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
بازدید 309
برنامه‌های مناسبتی در مراکز کانون استان قزوین

به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز ارتباطات و پایان طرح کانون مدرسه، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ویژه برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین و آوج به مناسبت پایان طرح کانون مدرسه، روز ارتباطات و ماه مبارک رمضان،ویژه برنامه اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، به مناسبت روز ارتباطات و با هدف آشنایی با مشاغل ،معرفی حرفه‌ی روابط عمومی با حضور کارشناس روابط عمومی کانون استان انجام شد.

این برنامه که در راستای طرح«یک شغل،یک زندگی» اجرا شد، شامل گفتگوی اعضا با مهمان برنامه، انجام تحقیق توسط اعضا و ساخت طرح دیواری بود.

هم‌چنین این مرکز، در تاریخ 28 اردیبهشت 1398 ،میزبان دانش آموزان مدرسه شهریاری در جشن پایان طرح کانون مدرسه بود . تلاوت قرآن، اجرای مجری و عروسک، قصه گویی، اجرای موسیقی ، استندآپ، مسابقه، اجرای گروه سرود مدرسه و معرفی کانون از برنامه‌های این جشن بود . در پایان با اهدای لوح، از مدیر و معلمان مدرسه قدردانی شد . همچنین دانش آموزان از نمایشگاه آثار طرح کانون مدرسه بازدید کردند

در مرکز فرهنگی و هنری آوج هم به مناسبت ماه مبارک رمضان، با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان«کارگاه کار گروهی» برگزار شد.در آغاز این برنامه، درباره اهمیت کار گروهی و نتایج آنها با 10 عضو نوجوان دختر گفت و گو شد و درادامه یک کارگروهی تکه چسبانی با موضوع ماه مبارک رمضان،توسط اعضا انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =