سومین نمایشگاه آیینه خیال «مهرواره چوب‌های آب آورده»

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل از برگزاری سومین نمایشگاه آیینه خیال «مهرواره چوب‌های آب آورده»در مراکز فرهنگی هنری خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های کانون، استفاده از ایده‌ها و روش‌های جدید به منظور ایجاد تنوع و جاذبه برای مخاطبان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده ادامه داد: امروزه در عالم  فن و هنر، دورریختنی ها مفهومی وسیع و گسترده‌ای دارند و به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، یکی از این شاخه‌ها چوب‌های آب آورده ((driftwoodاست که از جذابیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: چوب‌های آب آورده به دلیل رنگ، فرم و شکل خاصشان، مستعد خلق آثار زیبا و خلاقانه می‌باشند و می‌توانند در دستان هنرمند به شکل آثار سه‌بعدی و تخت درآیند.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه آیینه خیال در شهریورماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان فرهنگ و هنر شاهد خلق آثار هنرمندانه و بدیع کارکنان و مربیان خلاق و توانمند مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری خواهند بود.

لازم به ذکر است، این ویژه‌برنامه برای نخستین بار در کانون برگزار می‌شود و امید می‌رود در سایه تلاش‌ها و خلاقیت‌های مربیان توانمند استان، استقبال خوبی از این رویداد فرهنگی به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =