کد خبر: 288233
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
بازدید 893
یک دیدار و یک افطار در مراکز کانون استان قزوین

دیدار جمعی از مسوولان شهرستان آوج از مرکز فرهنگی و هنری کانون و برگزاری مراسم افطار برای اعضا در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، آخرین اخبار مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، شاهد یک دیدار و یک افطار بودند.

 در تاریخ 30 اردیبهشت 1398، چهارمین مراسم افطاری«کریمانه» در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین برگزار شد.در این برنامه که به مناسبت زادروز فرخنده حضرت امام حسن مجتبی(ع)، با حضور 120 عضو و معاون فرهنگی-اجرایی کانون و کارشناس فرهنگی دفتر استان برگزار شد، فعالیت‌های تلاوت قرآن، معرفی شخصیت امام حسن (ع) ، مولودی خوانی، شعرخوانی اعضا، مسابقه حدیث، قصه گویی و اجرای موسیقی انجام شد.

در ادامه مهمانان بعد از شرکت در نمازجماعت و خواندن دعای فرج ، بر سر سفره کریمانه نشستند

در مرکز فرهنگی و هنری آوج، امام جمعه این شهرستان « حجت الاسلام ضیاالدین هاشمی»، سرپرست فرمانداری « مهدی افتخاری »، معاون سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان تاکستان « جواد طاهر خانی» و شمار دیگری از مسوولان به دیدار مربی مسوول این مرکز «مهری قهوه چی» که همسر جانباز شهید است، رفتند و همراه با دلجویی از ایشان و هم‌خوانی فاتحه برای آن مرحوم، درباره فعالیت‌های کانون نیز با وی گفت و گو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =