اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) برای 70 کودک دختر تحت پوشش این مجموعه، جشن روزه اولی‌ها را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 1 خرداد 1398، در یک برنامه مشارکتی با کمیته امداد امام خمینی(ره)، کانون استان قزوین، جشن روزه اولی‌ها را با حضور «سید مجید مومنی» مدیرکل کمیته امداد استان وکودکان تحت پوشش این مجموعه در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان برگزار کرد.

دراین مراسم بیش از 70 کودک دختر روزه اولی،به همراه خانواده هایشان حضور داشتند،

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود جمهوری اسلامی، نمایش چند پویانمایی آهنگین، اجرای چند مسابقه، قصه گویی مربی برگزیده کانون در جشنواره قصه گویی«آزاده میربها»، اجرای نمایش صحنه‌ای از برنامه‌های این مراسم بود.

مدیرکل کمیته امداد نیز در سخنانی با مهمانان این مراسم، ضمن ابراز خشنودی از حضور در کنار فرشته‌های زمینی، کودکان را امانت‌های بزرگ و خوب خداوند برشمرد که آشناکردن آنها با آموزه‌ها و مفاهیم متعالی دینی بر عهده بزرگترهاست.

در ادامه ،مهمانان کوچک و بزرگ این مراسم در کنار هم نماز جماعت خواندند و روزه خود را افطار کردند.هم‌چنین کانون با اهدای کتاب و کارت عضویت ،همه این مهمانان روزه اولی را به عضویت رایگان مراکز فرهنگی و هنری خود در آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =