کتاب های منتشر شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس در مریوان معرفی شد

مرکز فرهنگی هنری شماره یک مریوان نیز به همین مناسبت با فضاسازی مرکز ،برگزاری بازی‌های بومی دفاعی، برپایی کارگاه نقاشی (در قالب رهایی)، برپایی کارگاه کاردستی گل لاله تقدیم به شهدا و ... از برنامه‌های این روز بود.

شایسته احمدی مسئول مرکز شماره یک مریوان ضمن اشاره به این موضوع به تشریح برنامه های این مرکز به مناسبت حماسه ی آزاد سازی خرمشهر پرداخت واشاره کرد که به مناسبت گرامی داشت حماسه سوم خرداد کتاب «صدای بال لک‌لک‌ها»  که دربردارنده‌ی اشعاری با موضوع مقاومت، ایثار و پیروزی است، توسط اعضای مرکز فرهنگی‌هنری مریوان هم خوانی شد.

در این برنامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد بخشی از رویدادهای حماسه آزادسازی خرمشهر برای کودکان بازگو شد و بچه‌ها با گوشه‌ای از رشادت‌های شهدای گران‌قدرآشنا شدند.
در ادامه و به همین مناسبت با برگزاری کارگاه کاردستی با تکنیک کاغذ و تا، بچه‌ها با همراهی مربیان مرکز اقدام به ساخت گل‌های لاله به عنوان نمادی از خون ارزش‌مند شهدای انقلاب اسلامی کردند.
از دیگر برنامه های اجراشده مرکز شماره یک کانون مریوان برگزاری ایستگاه نقاشی بود که در در این ایستگاه نقاشی شرکت کنندگان موضوع‌هایی از جمله دفاع مقدس، شهید و هشت سال دفاع مقدس را نقاشی کشیدند.
بر همین اساس با معرفی کتاب «ای میهن من ایران» کودکان و نوجوانان دیار مردم قهرمان خرمشهر را شناختند و در قالب نشریه دیواری به معرفی شخصیت و نقش تأثیر گذار شهید «محمد جهان‌آرا» در آزاد سازی خرمشهر پرداختند.
از دیگر برنامه های اجرا شده مرکز شماره یک کانون مریوان برگزاری ویژه برنامه ای با عنوان محفل کتاب بود در این ویژه برنامه  کتاب‌های منتشر شده از سوی کانون پرورش فکری،  با موضوع دفاع مقدس و حماسه خرمشهر به علاقه‌مندان معرفی شد.

از دیگر برنامه های آزاد سازی خرمشهر میتوان به  برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی، معرفی سرزمین، معرفی وقایع ، کاردستی و معرفی شخصیت با موضوع آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =