ویژه‌برنامه افطار ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان

با مشارکت خیرخواهانه همکاران کانونی و به نیت خیرین مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان، ضیافتی الهی با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان، مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این ضیافت الهی که همه‌ساله با حضور پرشور اعضای مراکز فرهنگی هنری گرگان، پرسنل و خانواده‌ی خیرین مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان ضمن قدردانی از نگاه ارزشمند خانواده خیر سرهنگ واسف‌جانی و بانو رفعت کلانتری به حوزه‌ی کودک و نوجوان این اقدام نیکوکارانه‌ی آنان را احسانی ماندگار عنوان کرد.

وی هم‌چنین ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین کودکان و نوجوانان در قالب یک جلسه پرسش و پاسخ، خواستار بیان نقطه‌نظرات آنان در خصوص مسائل انگیزشی شد که در پی ایجاد این فضای صمیمی پیشنهاد اهدای بن خرید کتاب و بلیط‌های ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری برون‌سازمانی برای تقویت انگیزه‌ی اعضای کودک و به‌ویژه نوجوان مطرح شد.

در ادامه اعضای کودک و نوجوان با حضور در کارگاه فرهنگی‌اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخی حضور یافته و با مبانی و ارزش‌های دینی و نیز فضیلت‌های معنوی ماه مبارک رمضان بیشتر آشنا شدند.

برپایی نماز جماعت و صرف افطار از دیگر بخش‌های ویژه‌ی این مراسم بود.

لازم به توضیح است سرهنگ واسف‌جانی و بانو رفعت کلانتری، خیرین نکونام گرگانی هستند که به همت آنان مجتمع بزرگ فرهنگی‌هنری کانون گرگان  احداث و به کودکان و نوجوانان گلستانی هدیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =