طنین اذان ماه مبارک رمضان در مرکز ۳ کانون مشگین‌شهر

اعضای پسر کودک و نوجوان مرکز ۳ کانون پرورش فکری مشگین‌شهر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، با برنامه «نوای اذان رمضان» یاد اذان‌گویان اسلام را گرامی داشتند.

این برنامه با حضور اذان‌گویان کودک و نوجوان مرکز ۳ کانون مشگین‌شهر در سالن سینمای مرکز و باهدف زمینه سازی برای فعالیت‌های مذهبی، پرورش اعتقادات دینی، ترویج فرهنگ اذان‌گویی، نماز و نمازخوانی، تقویت اعتمادبه‌نفس اعضا، تکریم و شناسایی اعضای مستعد انجام شد.

در ابتدای برنامه بعد از قرائت آیاتی از قرآن مجید توسط اعضای شرکت‌کننده، اذان ملکوتی مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی برای حاضران پخش شد. سپس نیر پیکام سرپرست مرکز، ضمن خوش‌آمد گویی به اعضای شرکت‌کننده و با اشاره به اهمیت سنت اذان‌گویی در مناسبت‌های مختلف دین اسلام، گفت: با گسترش وسایل ارتباط جمعی و پخش اذان به صورت الکترونیکی، اذان‌گویی حلقومی کم‌تر شده است و اعضای مستعد کانون می‌توانند با تمرین، تکرار و همراهی والدین و مسئولان مساجد، این سنت الهی را زنده نگه‌دارند.

در ادامه برنامه،۱۰ نفر از اعضای شرکت‌کننده معرفی شدند. بعد از اجرای اذان، به انتخاب مربیان و سایر اعضای حاضر، ۴ نفر برگزیده و به رقابت باهم پرداختند و در پایان از سجاد کریم زاده، علی طالبی و محمدمهدی حسین زاده به عنوان اذان‌گویان برتر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =